Ta druhá černoška
Nella, která pracuje jako asistentka v redakci, už má dost toho, že je tam jedinou černoškou, a tak je nadšená, když do firmy nastoupí i Hazel. Jakmile však Hazelina hvězda začne stoupat, Nella přestane situaci zvládat a přijde na to, že se ve firmě děje něco zlověstného.