A Teacher
Seriál Učitelka zkoumá spletitost a důsledky predátorského vztahu mezi mladou učitelkou a jejím studentem. Krásná a záhadná Claire se stane novou učitelkou na střední škole Westerbrook v Texasu. Claiřin život v nespokojeném manželství se svou první láskou z vysoké školy se změní, když ji Eric, šarmantní student posledního ročníku ztělesňující americký ideál, který navštěvuje její hodiny angličtiny, požádá, aby mu pomohla připravit se na závěrečné zkoušky. Všemi oblíbený a společenský Eric je kapitánem fotbalového týmu a skoro veškerý čas tráví se svými kamarády. Na první pohled zdá, že Ericův život je dokonalý. Pravda je však taková, že čelí tlaku kvůli škole, přihláškám na vysokou školu, brigádě a k tomu všemu ještě pomáhá starat se o své dva mladší bratry. Claire a Eric spolu začínají trávit čím dál více času, až překročí hranice, čímž započne nenápadná hra nedovoleného svádění. Oni sami ani jejich přátelé a rodina již nemohou ignorovat trvalé škody, které Claiřina volba napáchala.