Africká šlechta v Ohiu
Dokumentární seriál o třech ghanských sestrách, kterým je kolem dvaceti let a žijí ve městě Columbus v Ohiu. Sestry Agyekumovy mají přepychový život – jsou totiž dcerami královských potomků dvou nejbohatších a nejmocnějších ghanských království. S touto výsadou však přichází i obrovská zodpovědnost.
Dokumentární seriál o třech ghanských sestrách, kterým je kolem dvaceti let a žijí ve městě Columbus v Ohiu. Sestry Agyekumovy mají přepychový život – jsou totiž dcerami královských potomků dvou nejbohatších a nejmocnějších ghanských království. S touto výsadou však přichází i obrovská zodpovědnost. Za zavřenými dveřmi mají diváci možnost nahlédnout do dvojího života, který sestry vedou a který by mohl pošramotit vznešenou pověst jejich rodiny.