Avetrana není Hollywood
Dne 26. srpna 2010, v Avetraně zmizí dívka jménem Sarah. Město je na nohou, zejména její sestřenice Sabrina. Na první pohled to vypadá jako nevinný útěk, ale opak je pravdou. Všichni ji hledají, ale po Sarah se slehla zem. Jeden z nejznámějších italských případů skutečných zločinů je znepokojivým příběhem zmizení vyprávěným očima hlavních protagonistů.