Butik Myšky Minnie
Není nad obchod s mašlemi! V tomto seriálu krátkých filmů si myška Minnie a její kamarádka kačenka Daisy otevřou butik, ve kterém prodávají svým přátelům mašle a motýlky! Čeká tam na vás spousta zábavy. Uvidíte, jak butik navštíví světoznámá psí hvězda Penelope Pudlová, pomůžete roztleskávačce veverce Roxie, když v den slavnostního průvodu ztratí své pompony, a pšššt… chystá se taky narozeninový večírek s překvapením pro Daisy!