Cleveland show
Cleveland show je půlhodinový animovaný seriál, který sleduje přestěhování všemi oblíbeného souseda Clevelanda Browna do jeho rodného města ve Virginii, kde se usadí se svou láskou ze střední školy, jejími neposlušnými dětmi a svým čtrnáctiletým synem Clevelandem Juniorem. Ve Virginii ho přivítají sousedé, mezi nimiž nechybí uřvaný buran Lester, rádoby hipster Holt a rodina mluvících medvědů. Cleveland show je spin-offem populárního televizního seriálu Family Guy.