Dave
Dave je neurotický dvacátník, který je přesvědčen, že je mu předurčeno stát se nejlepším raperem všech dob. Nyní o tom musí přesvědčit své nejbližší přátele, protože jen s jejich pomocí, by o tom mohl přesvědčit i zbytek světa.