Nespoutané Mexiko
Každá z odlišných barvitých krajin Nespoutaného Mexika je charakterizována zvířaty, která v nich žijí. Charismatičtí cestovatelé brázdí oceány, lesy i pouště a odkrývají odehrávající se dramata a překvapivá chování. Predátoři a jejich kořisti stojí proti sobě v odvěkých bitvách o přežití. Samci a samice nejikoničtějšího druhu zachází do extrémů, aby zajistili bezpečný příchod nové generace.