Detroitský pěvecký sbor
„Detroitský pěvecký sbor“ je šestidílný dokumentární seriál sledující Detroitský pěvecký sbor při přípravě na jejich nejdůležitější vystoupení. Očima členů sboru uvidíme vrcholy a pády jejich života a dospívání v Detroitu a to, jak se vypořádají s nutností najít rovnováhu mezi rodinou, školou a sportem, zatímco se snaží si splnit svůj sen, posunout svůj talent na další úroveň a vystoupit na jednom z největších světových jevišť.
„Detroitský pěvecký sbor“ je šestidílný dokumentární seriál sledující Detroitský pěvecký sbor při přípravě na jejich nejdůležitější vystoupení. Očima členů sboru uvidíme vrcholy a pády jejich života a dospívání v Detroitu a to, jak se vypořádají s nutností najít rovnováhu mezi rodinou, školou a sportem, zatímco se snaží si splnit svůj sen, posunout svůj talent na další úroveň a vystoupit na jednom z největších světových jevišť. Období po vystoupení v pořadu Amerika má talent v roce 2019 je pro sbor a jeho ředitele, Anthony Whitea, zásadní. Musí se vypořádat s výzvami, které přináší výměna několika klíčových členů sboru, postarat se, aby sbor byl pro Detroit i nadále důležitý, a nalézt další velké příležitosti, které by je opět dostaly do světel reflektorů.