Disney uvádí Goofyho v seriálu Jak zůstat doma
Goofy se vrací ve třech zbrusu nových ručně animovaných krátkých příbězích, kde představuje tipy a komické postřehy k tomu, „Jak zůstat doma“, jak se stát mistrem v nošení roušek, jak se naučit vařit a jak pořádat filmové maratony. Seriál režíruje uznávaný Disney animátor/režisér Eric Goldberg („Aladin“, „Pocahontas“, „Fantazie 2000“).