Příběh se soustředí na anglickou aristokratku lady Sarah Ashleyovou (Nicole Kidmanová), která cestuje přes půl světa, aby se postavila svéhlavému manželovi a prodala mimořádně cenný majetek v australském vnitrozemí: farmu na chov dobytka o rozloze 4 000 km2, zvanou Faraway Downs.