Génius podle Stephena Hawkinga
Profesor Stephen Hawking odhaluje náš skutečný potenciál v novém radikálním vědeckém pořadu, který vyzývá vybrané dobrovolníky a diváky, aby přemýšleli jako největší géniové minulosti a odpověděli na některé z nejtěžších a nejtrvalejších otázek lidstva. Za pomoci rozsáhlých experimentů a neuvěřitelných kousků budeme sledovat cesty dobrovolníků, kteří se seznámí s molekulární biologií, astrofyzikou a dokonce i kvantovou mechanikou.