Jak umřít o samotě
Seriál Jak umřít o samotě je příběhem tlusté černošky Mel, která pracuje na newyorském letišti, je na mizině, nikdy nebyla zamilovaná a zapomněla snít, dokud ji náhodné setkání se smrtí nevyburcuje k tomu, aby se konečně rozletěla a začala žít za každou cenu.