Jediná šance
Seriál Jediná šance vypráví příběh Candely, mladé ženy, která pracuje v logistické firmě a jde za svým snem stát se zpěvačkou. Život se jí změní, když ji významný manažer nahrávací společnosti Fede Ariza uslyší zpívat v baru. Tentýž večer se Candela setká s Diegem, bývalým spolužákem ze střední školy, který se snaží uživit jako profesionální boxer, přičemž kombinuje učení dětí s účastí na nelegálních zápasech. Několik let se neviděli, ale všechno v jejich životech se změní, když se jednoho večera setkají. Ve svém příběhu se budou potýkat s překážkami a zklamáním a prožijí naději, lásku i přátelství.