Kámošky s časem
Díky kamarádově vynálezu, který se vymkne kontrole, získají nejlepší kamarádky Cyd a Shelby schopnost cestovat do minulosti i do budoucnosti, kdykoli se jim zachce, a občas dokonce i tehdy, když se jim nechce.
Když se vynález budoucího vědce Barryho vymkne kontrole, získají nejlepší kamarádky Cyd a Shelby schopnost cestovat do minulosti i do budoucnosti, kdykoli se jim zachce, a někdy dokonce i tehdy, když se jim nechce. Vztah nejlepších kámošek musí čelit různým zvratům a ony se musí rozhodnout, zda napraví chyby v minulosti, nebo nahlédnou do budoucnosti. Cyd a Shelby se musí naučit ovládat svou novou schopnost, čelit Shelbyiným zlomyslným dvojčatům Bretovi a Chetovi a sladit minulost, současnost i budoucnost!