Válka světů
Když astronomové zaznamenají vysílání z jiné galaxie, je to definitivní důkaz inteligentního mimozemského života. Během několika dní je lidstvo téměř vyhlazeno a ti, co přežili, si při pohledu na oblohu plnou mimozemských lodí kladou palčivou otázku – kdo jsou tito útočníci a proč jsou tak odhodlaní nás zničit?