Tajné životy mormonských žen
Svět skupiny influencerek z řad mormonských matek se zhroutí, když se ocitnou uprostřed sexuálního skandálu spojeného s promiskuitou, který se dostane na titulní strany mezinárodních novin. Jejich sesterstvo se teď otřese v základech. V sázce je víra, přátelství i pověst.