Lambertová versus Lambertová: Rozhodnutí o životě a smrti
11. července 2019 zemřel v remešské nemocnici Vincent Lambert. Jedná se o závěr více než desetileté rodinné, lékařské, právní, politické a mediální ságy, která se ubírala neočekávanými směry a trvala až do předvečera jeho smrti. Jak život tohoto mladého muže obrátil vzhůru nohama vztah celé společnosti k otázce života a smrti?