Odkaz: Skutečný příběh LA Lakers
Odkaz: Skutečný příběh LA Lakers zachycuje pozoruhodný vzestup a nebývalý úspěch jednoho z nejdominantnějších a nejproslulejších profesionálních sportovních klubů.