Lovci přízraků
Liv, Andy a Mike tajně tvoří tým superhrdinů, Lovci přízraků, který bojuje proti duchům, kteří způsobují zkázu v New Yorku a využívají strach ke zvýšení své síly.
Liv, Andy a Mike jsou tři středoškoláci, kteří tajně založí tým Lovců přízraků, což je tým superhrdinů se strašidelnými schopnostmi. Pomocí technologie vytvořené jejich mentorkou, paní Jonesovou, a s pomocí Glowbubu chytají duchy, kteří straší New York. Aby je naši hrdinové zastavili, musí spojit své síly a pracovat jako tým...než se vrátí do školy na další hodinu!