Smrt v Karibiku
Tento seriál, vyprávěný v několika časových liniích, zkoumá a převrací žánr pojednávající o pohřešovaných dívkách, když se zabývá tím, jak záhadná smrt mladé ženy během idylické dovolené v Karibiku vyvolá traumatickou řetězovou reakci, která nakonec vtáhne její sestru do nebezpečného pátrání po pravdě.