Moji kamarádi Tygr a Pú
Pú, Tygr a přátelé ze Stokorcového lesa přivítají nové sousedy: rozkošnou šestiletou holčičku Gábi a její štěně Pajdu. S pomocí dobrodružných superkoumáků Tygra a Púa pomohou diváci vyřešit záhadu!