Murder in the Red Light
Tato třídílná minisérie se zabývá fenoménem, kdy se na pouliční sexuální pracovnice jako potenciální oběti zaměřují predátoři. Výchozím bodem jsou zločiny sériového vraha Steva Wrighta. Následuje hloubkový rozbor tohoto muže, který během šestitýdenního vražedného řádění v roce 2006 proslul jako Škrtič ze Suffolku.