Muzikál ze střední: Seriál: Zpívejte s námi
Třináct let poté, co byl natočen Muzikál ze střední na škole East High, dává divadelní katedra do kupy odvážné nové provedení: Muzikál ze střední: Muzikál! A tentokrát jsou titulky na obrazovce, takže můžete zpívat každý díl společně s námi! Zbrusu nová třída dětí se potýká s rolemi Gabriely, Troye, Ryana, Sharpay a ostatních - a o divadlo na střední škole nebude nouze na jevišti ani mimo něj!
Vítejte na vůbec prvním představení školy East High "Muzikál ze střední: Muzikál", kde se snaží nová éra dětí na střední škole a jejich divadelní učitelka nově zpracovat minulost na jevišti, a to takřka 15 let poté, co zde Disney natáčel původní film. Také se můžete zapsat do historie, když budete sledovat texty písní na své obrazovce a zpívat spolu s každým dílem! Můžete se ujmout role Gabriely, Rickyho a ostatních z původních postav nebo Nini, stoupající hvězdy čerstvě po divadelním táboře; Ricky, bývalý přítel Niny jezdící na skateboardu, který se přidá k divadelní třídě, ab ji získal zpět; E. J., nóbl a pohledný předmět milostného zájmu; a Gina, ambiciózní nově převedená studentka, co má ve skříni pár kostlivců a divadlo v kostech. Při zpěvu nových písní i předělávek klasických písní z Muzikálu ze střední jsou tito začínající herci ze školy East High odhodlaní předvést svou verzi Muzikálu ze střední na jeviště společně s veškerými dramaty skutečného života, která nejsou součástí scénáře! Připravte se - vaše vystoupení se blíží!