Nacistické megastavby
Nacistické megastavby zkoumají skryté pozůstatky nejneuvěřitelnějších Hitlerových inženýrských projektů, vypráví příběhy ďábelských géniů, kteří je navrhli, a odhaluje, jak tyto stavby vyvolaly technologickou revoluci, která změnila válčení.