Boston: Vraždy před maratonem
Kdyby policie vyřešila otřesnou trojnásobnou vraždu ve Walthamu ve státě Massachusetts, dokázala by zabránit bombovému útoku na bostonský maraton? Novinářka Suzan Zalkindová se zabývá vraždou, která připravila o život jejího kamaráda a coby národní tragédie otřásla jejím městem, a zkoumá děsivé souvislosti mezi oběma událostmi.