Out of the Box
Každý den si malá skupinka dětí ze sousedství chodí hrát do „Bedny“, imaginární klubovny vyrobené výhradně z malovaných kartonových krabic. Spolu se svými dvěma pečovateli, Tonym Jamesem a Vivian Bayubay McLaughlinovou, hrají děti hry, dělají řemesla, zpívají písničky a hrají příběhy v krabici.