Pixar žije
Tento hraný seriál přenáší ikonické postavy a momenty z filmů Pixaru do skutečného světa. Seriál se natáčí v New Yorku a jeho okolí a překvapuje a potěší skutečné lidi na skutečných místech, když to nejméně očekávají.