Pomsta
Svět, do kterého se Emily ponořila, je spjat s temnou rodinnou historií, a ona není taková, jaká se zdá být.
Když Emily Thorneová dorazila jako nováček do Hamptons, navenek vypadala jako typická „dívka odvedle.“ Ale výsadní svět, do kterého se ponořila, je spjat s temnou rodinnou historií, a Emily rozhodně není taková, jaká se zdá být. Emily se vrátila do Hamptons s nově přijatou totožností a jediným cílem: pomstou. Nyní musí čelit důsledkům svých činů a zkáze, kterou vypouští na lidi kolem sebe, zatímco mstí smrt svého otce.