Prozíravost
Doktor Daniel Pierce, hlavní postava seriálu Prozíravost v podání Erica McCormacka, je jedinečný a excentrický profesor neurovědy, kterému paranoidní schizofrenie pomáhá řešit zločiny pro FBI.
Doktor Daniel Pierce, hlavní postava seriálu Prozíravost v podání Erica McCormacka, je jedinečný a excentrický profesor neurovědy, kterému paranoidní schizofrenie pomáhá řešit zločiny pro FBI. Rachael Leigh Cooková hraje agentku FBI a jeho bývalou studentku Kate Morettiovou, která Pierce přivede k FBI, aby jí pomohl s nejtěžšími případy. Na rozdíl od svých kolegů je Kate ochotná Danielovy zvláštnosti přehlížet.