Queenie
Queenie Jenkinsová je pětadvacetiletá Britka jamajského původu žijící v jižním Londýně, která balancuje na pomezí dvou kultur a ani do jedné z nich se nedokáže zařadit. Po nepříjemném rozchodu se svým dlouholetým přítelem hledá Queenie útěchu na špatných místech a začíná si uvědomovat, že se musí nejdřív vypořádat s minulostí, aby se mohla znovu postavit na nohy. Seriál je natočen podle bestselleru Candice Carty-Williamsové.