Rennervace: přestavby Jeremyho Rennera
Rennervace: přestavby Jeremyho Rennera je původní seriál, který sleduje vášeň Jeremyho Rennera pomáhat komunitám po celém světě tím, že přetváří účelová vozidla tak, aby odpovídala potřebám komunity. Mimo velkého plátna je Jeremy milovníkem stavitelství, zajímá se o kreativní stavitelskou kulturu po celém světě a doufá, že díky těmto dovednostem změní lidem životy a inspiruje k tomu i ostatní.
Rennervace: přestavby Jeremyho Rennera je původní čtyřdílný seriál, který sleduje celoživotní vášeň Jeremyho Rennera pomáhat komunitám po celém světě tím, že přetváří účelová vozidla tak, aby odpovídala potřebám komunit. Mimo velkého plátna je Jeremy milovníkem stavitelství, zajímá se o kreativní stavitelskou kulturu po celém světě a doufá, že díky těmto dovednostem změní lidem životy a inspiruje k tomu i ostatní. V každé epizodě Jeremymu pomáhají jeho slavní přátelé. Herečka a zpěvačka Vanessa Hudgensová, indická celebrita a herec z filmu Mission: Impossible Anil Kapoor, latinskoamerická hudební superstar Sebastián Yatra a hvězda filmů Avengers a Smrt čeká všude Anthony Mackie pomáhají Jeremymu předat přestavěná vozidla jednotlivým organizacím a pomoci jim tak naplnit jejich poslání.