Rodinka Pyšných: Hlučnější a pyšnější
"Rodinka Pyšných: Hlučnější a pyšnější" je pokračování oblíbeného seriálu, v němž sledujeme dobrodružství a přešlapy čerstvě čtrnáctileté Penny Pyšné a její rodiny na jejich zábavné cestě moderním životem. Dvacátá léta 21. století přinášejí nové kariérní možnosti matce Trudy, ještě divočejší sny otci Oscarovi a nové výzvy pro Penny, včetně společensky uvědomělé sousedky, která má dojem, že toho musí Penny hodně naučit.