Science Fair: The Series
Vítěz ocenění filmového festivalu Sundance Festival 2018 „Science Fair“ vypráví příběhy devíti středoškolských studentů z různých koutů světa. Odhodlaně zdolávají rivalitu, překážky a hormony ve snaze dostat se na Mezinárodní vědecko-technický veletrh. Čelíc 1 700 těch nejlepších a nejchytřejších z celého světa, pouze jeden bude jmenován nejlepším na veletrhu.