Selenkay
Kvůli práci svých rodičů musí pořád cestovat, a tak šestnáctiletá Sofia touží po stabilitě: chodit do školy a mít kamarády. Když se přestěhují do Río Viva, malého městečka v horách, konečně dostane to, co si přála. Dokud podivná síla spjatá s vodou neohrozí normální život dospívající dívky, o který se tak usilovně snažila.
Kvůli práci svých rodičů musí neustále cestovat, a tak šestnáctiletá Sofia touží po stabilitě: chodit do školy a mít kamarády. Když se přestěhují do Río Viva, malého městečka v horách, konečně dostane to, co si přála. Dokud podivná síla spjatá s vodou neohrozí normální život dospívající dívky, o který se tak usilovně snažila. Ve stejné chvíli do vesnice přijíždějí zvláštní bratři Fénixovi, kteří upoutají pozornost všech místních obyvatel. Přestože její rodina bratrům nedůvěřuje, Sofia si nedokáže pomoct a pocítí ke Gaelovi, prostřednímu z bratrů, přitažlivost. Vznikne mezi nimi hluboké pouto. Právě odkrytí její identity a její velké moci pomůže Sofii lépe pochopit sebe samu, ale také dá všanc vše, co ví, a ohrozí svůj život i život celé rodiny.