Shaun the Sheep: Mossy Bottom Shorts
Přidejte se k Shaunovi a stádu při vzrušující sérii minidobrodružství na farmě v Mossy Bottom. Od střílení kapustiček prasaty přes katastrofy s pouštěním draka až k zápasu ve stolním tenise. To vše vede k nečekané cestě. Ať už se Shaun ocitne v jakékoli komické situaci, je jisté, že to povede ke smíchu.