Soy Luna
Luna pozná, že láska může něco změnit bez ohledu na čas nebo vzdálenost, když se přestěhuje se svými adoptivními rodiči do argentinského Buenos Aires. Jak dospívá, začíná se setkávat s lidmi z různých míst a prožívat nové zážitky, které by ji mohly přiblížit jejímu původu. Pozná, že vášeň, přátelství a láska jí mohou pomoci zůstat na cestě k životu, který si vždycky přála.