V galaxii nastala temná doba, kdy Galaktické impérium stále utužuje svou moc nad lidmi útlakem a strachem a nutí několik odvážných jedinců, aby se spojili k odporu. Pestrá posádka hvězdné lodi Ghost se postaví za ty, kteří nemohou bojovat sami za sebe, a poskytne jiskru k zažehnutí povstání.