Star Wars: Příběhy rytířů Jedi
Šestidílná série podobenství o Jediích z prequelové éry. Ponořte se do životů dvou výrazně odlišných Jediů – Ahsoky Tano a hraběte Dookua. Oba budou čelit zkouškám a budou postaveni před volby, které určí jejich osudy.