Sumó sem, sumó tam
Rjóta Morijama, student posledního ročníku univerzity Kjóricu, dostane nabídku práce ve špičkové společnosti, ale Saki Nišinová mu dá kopačky. Profesorka mu řekne, že může dokončit studium jen pod podmínkou, že vstoupí do klubu sumó a zúčastní se alespoň jednoho zápasu. Klub sumó s jedinou členkou Honokou Obaovou je už dva roky na pokraji rozpadu. Aby mohl Rjóta dokončit studium, snáší Honočiny přísné tréninkové metody, a začíná verbovat další členy.
Rjóta Morijama, student posledního ročníku univerzity Kjóricu, dostane pracovní nabídku, ale nemá dostatek kreditů k dokončení studia. Profesorka mu řekne, že může dostudovat jen pod podmínkou, že vstoupí do klubu sumó. Jedinou současnou členkou je Honoka Obaová, studentka druhého ročníku a špičková zápasnice sumó, která se zdráhá Rjótu do klubu přijmout. Rjóta verbuje nové členy, aby se klub mohl zúčastnit turnaje. Navzdory vyčerpávajícímu tréninku Rjóta a ostatní tvrdě pracují. Mezitím se v Rjótovi rozvíjí city k Honoce. V tomto příběhu o sumó a lásce se všichni ocitají uprostřed nečekaného.