Svět podle Jima
Typický Američan Jim je rodinný typ a současně macho. Je oddaný své ženě Cheryl a svým pěti dětem. I když svou rodinu miluje, pokouší Cherylinu trpělivost umanutými šaškárnami a svého nejlepšího přítele bere za samozřejmost.
Jim je typický Američan, rodinný typ a současně macho. Je zcela oddaný své krásné ženě Cheryl a svým pěti dětem, puberťákům Ruby, Grace a Kyleovi a dvojčatům Gorodonovi a Jonathanovi. Svou rodinu miluje, ale umanutými šaškárnami neustále pokouší trpělivost své ženy. Občas také bere za samozřejmost svého švagra a hlavně svého nejlepšího přítele Andyho, který houževnatě kryje Jimovy neustálé intriky a nepřestává hledat dokonalou ženu.