Santa Clausovi
Oblíbená série se vrací! Scott Calvin po osmadvaceti letech opět kraluje jako Santa Claus, vůdce Severního pólu a Vánoc. Se svou rodinou – Carol, Sandrou a Calem – po boku a se svými elfy u otěží se Scott Calvin potýká s měnícím se světem, aby udržel ducha Vánoc naživu pro novou generaci.