Velká šestka: Seriál
Hiro a Baymax se spojí se svými přáteli Wasabim, Honey Lemon, Go Go a Fredem a vytvoří legendární tým superhrdinů, Velkou šestku, aby své město ochránili před vědecky vylepšenými padouchy.
Dobrodružství 14letého Hira, technického génia, a jeho vyspělého empatického robota Baymaxe pokračuje. Hiro čelí tlaku toho, že je novým žákem na prestižním Technologickém institutu v San Fransokyu. Aby toho ale nebylo málo, mimo školu se potýká s ještě zapeklitějšími problémy. Hiro a Baymax se spojí se svými přáteli Wasabim, Honey Lemon, Go Go a Fredem a vytvoří legendární tým superhrdinů, Velkou šestku, aby své město ochránili před těmi nejrozmanitějšími vědecky vylepšenými padouchy, kteří chtějí vytvořit chaos a zmatek!