Vlasy mohou vyprávět
Vlasy mohou vyprávět je dynamickou oslavou identity, krásy, kultury a lidskosti černošských žen, které jsou jedinečným způsobem vyjádřeny prostřednictvím příběhů našich vlasů. V tomto dokumentárním cyklu si šest fenomenálních žen – Issa Raeová, poslankyně Ayanna Pressleyová, CHIKA, Marsai Martinová, Chloe Baileyová a Oprah Winfreyová – vypráví s Tracee Ellis Rossovou své intimní příběhy o vlasech.