Malý a mocný
Liu Lang je prohnaný a chamtivý právník, jehož život se obrátí vzhůru nohama, když se jednoho dne u jeho dveří objeví malý chlapec jménem Liang-liang a osloví ho „tati“. Aby toho nebylo málo, začínající právnička Lin Siao-jen ho nechá vyhodit z advokátní kanceláře. Liu Lang se snaží najít cestu zpět na vrchol a postupně se o Liang-lianga začne zajímat a získá k němu vřelý vztah, zatímco jeho vlastní hodnoty se mění.