Záporáci z Valley View
Když se mladá záporačka Havoc postaví jejich vůdci, hrozí jí, že zničí ji i její rodinu. Přinutí je to změnit totožnosti a ukrýt se na předměstí v Texasu. Pomáhá jim sousedka Hartley. Amy, Jake, Colby a rodiče Vic s Evou musí tajit své superschopnosti a snaží se chovat slušně.