Zločin
Tento dramatický seriál propojuje tři odlišné příběhy související s jednou vraždou: příběh detektivů vyšetřujících případ, zarmoucené rodiny oběti a podezřelých. S postupujícím dějem je zřejmé, že se nic nestalo náhodou. Každý má své tajemství a přestože si postavy myslí, že nechali minulost za sebou, ona s nimi ještě neskončila.