An Irish Goodbye
Et par fremmedgjorte brødre bliver tvunget til at genforenes efter deres mors alt for tidlige død. Turlough vender tilbage til familiegården i Nordirland med planer om at sælge ejendommen, men da han og hans bror Lorcan opdager en ikke indfriet træskoliste, der tilhørte deres mor, tager de to brødres smertefulde genforening en helt anden drejning.