Mr Hublot
Hr. Hublot er en tilbagetrukket, særegen original med OCD, der er bange for forandringer og verden udenfor. Robot Pets ankomst vender hans liv på hovedet, mens han forsøger at dele sit hjem med den forstyrrende ledsager.
Hr. Hublot lever i en verden, hvor skabninger lavet delvist af mekaniske dele kører kæmpe køretøjer og lever sammen. Det er en verden, hvor gigantiske maskiner og genbrugsmaterialer dominerer. Hr. Hublot er introvert, særegen og lider af OCD, og han er bange for forandringer og verden udenfor. Hans løsning er aldrig at forlade sin lejlighed. Men ud af det blå ankommer Robot Pet og vender hans liv på hovedet, og nu må han dele sit hjem med denne forstyrrende ledsager.