Cocodrilo
Hver eftermiddag sætter Alicia sig med en kop te og åbner for YouTube for at se videoer på sin fremmedgjorte søns kanal. Han går under navnet VíctorGaming. Victor, den unge YouTuber, svarer på personlige spørgsmål fra sine seere. I dag viser emnet sig at være hans fremmedgjorte forældre, og Alicia har noget vigtigt at sige.